zaterdag 1 maart 2014

Winaar Februari Sketch

Meiden dank jullie wel voor het meedoen, dat stel ik zeer op prijs.
Ik heb de generator aan het werk gezet om een winnaar te kiezen, voor deze opdracht.

Nummer 3 correspondeert met Nellie!
GEFELICITEERD
Wil jij je mail adres even aan mij door sturen?
dan komt de cadeaubon zo snel mogelijk naar je toe!
 
Ik heb een nieuwe sketch voor de maand Maart klaar staan.
 
Wat valt er te winnen, deze keer heb ik 4 SU Markers in de kleuren:
Smokey Slate,Crushed Curry, Bermuda Bay & Island Indigo.
 
Vergeet niet iedereen mag meedoen ook als je geen SU producten hebt!
Veel succes.
Saskia
 


6 opmerkingen:

  1. Super leuk dat ik gewonnen heb!! Mijn mailtje ga ik zo meteen aan je sturen!!

    Grotjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd Nellie !
    misschien dat ik ook eens mee ga doen, super leuke sketch is het namelijk ! èn een leuke prijs !
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en mijn kaartje staat erbij hoor ! Erg leuk om te doen, ik houd je blog in de gaten, leuk dat je dit organiseert.
    groetjes,
    Wiebine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn kaart er toch maar bij gezet,
    Tja ik word een dagje ouder he. hahaha.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn kaartje ook nog ingezonden!
    Leuk Saskia om je bij toeval weer tegen te komen. Vond het een hele leuke sketch, dus ben er lekker mee bezig geweest!
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen